חופשות

בחרתם כבר את החופשה הבאה שלכם? עכשיו תבחרו תנוחה…

סקס הוא חלק טבעי ומהותי מחיי האדם, ולאורך ההיסטוריה אנשים התנסו בתנוחות וטכניקות שונות כדי להגביר את ההנאה והאינטימיות. לתרבויות ולמסורות השונות ברחבי העולם יש גם העדפות ייחודיות משלהן בכל הנוגע לתנוחות מין. בואו נסתכל על כמה מתנוחות המין המועדפות במדינות שונות.

1. ארצות הברית: Missionary Position

התנוחה המיסיונרית נחשבת לתנוחת המין הפופולרית ביותר בארצות הברית. תנוחה זו כוללת את הגבר למעלה, ואת האישה שוכבת על גבה, עם הפנים כלפי מעלה. אופייה האינטימי של תנוחה זו מאפשר חדירה עמוקה וקשר עין, מה שהופך אותה למועדפת בקרב זוגות אמריקאים.

2. הודו: עמדת הלוטוס

בהודו, תנוחת הלוטוס היא בחירה פופולרית למין. תנוחה זו כוללת את האישה יושבת על גבי הגבר, כשרגליה כרוכות סביב מותניו, ויוצרות צורה דמוית לוטוס. מאמינים כי עמדה זו מקדמת קשר רוחני ורגשי בין בני זוג, בנוסף להנאה פיזית.

3. יפן: תנוחת הבוקרים

תנוחת הקאוגירל, הידועה גם כאישה למעלה, מועדפת ביפן. בתנוחה זו, הגבר שוכב על גבו, בעוד האישה יושבת עליו, מולו. תנוחה זו פופולרית מכיוון שהיא מאפשרת לאישה להשתלט ולקבוע את קצב ועומק החדירה.

4. ברזיל: תנוחת דוגי סטייל

תנוחת סגנון הכלבלב אהובה על הברזילאים. בתנוחה זו, האישה על ארבע, והגבר נכנס מאחור. תנוחה זו נתפסת כסמל לדומיננטיות וכניעה, והיא מאפשרת חדירה עמוקה וגירוי של נקודת הג'י.

5. צרפת: תנוחת העמידה

תנוחת העמידה מועדפת בדרך כלל על זוגות בצרפת. תנוחה זו כוללת את האישה עומדת עם גבה לקיר או למשטח, בעוד הגבר עומד מלפנים וחודר אליה. תנוחה זו מאפשרת חדירה עמוקה ולאישה יש את החופש להניע את גופה בדרכים שונות כדי להגביר את ההנאה.

6. תאילנד: מיקום הפרפר

תנוחת הפרפר היא בחירה פופולרית בתאילנד. בתנוחה זו שוכב האיש על גבו, רגליו כפופות ורגליו שטוחות על המיטה. האישה מתיישבת עליו, עם הפנים כלפי חוץ, כשרגליה מפושקות. תנוחה זו מאפשרת קשר עמוק ואינטימי, ומאמינים שהיא מקדמת אורגזמות אינטנסיביות לשני בני הזוג.

7. ניגריה: עמדת הצלב

תנוחת הצלב מועדפת בדרך כלל על ידי זוגות בניגריה. בתנוחה זו, האישה שוכבת על גבה, בעוד הגבר חודר אליה מתנוחת ישיבה דמוית צלב. תנוחה זו מאפשרת חדירה עמוקה ומאמינים כי היא מגבירה את גירוי הדגדגן עבור האישה.

8. איטליה: תנוחת הכפיות

באיטליה, תנוחת הכפיות היא בחירה פופולרית לסקס. בתנוחה זו שוכבים בני הזוג על צדיהם, כשהגבר עומד מאחורי האישה. תנוחה זו מאפשרת תנועות איטיות וחושניות, המקדמות אינטימיות וחיבור רגשי בין בני זוג.

9. אוסטרליה: עמדת רד הוט מאמא

עמדת רד הוט מאמא אהובה על האוסטרלים. בתנוחה זו, הגבר שוכב על גבו, בעוד האישה מצמידה אותו, עם הפנים הצידה. תנוחה זו מאפשרת חדירה עמוקה וגירוי חזק של הדגדגן לאישה.

10. מקסיקו: עמדת הכיסא

תנוחת הכיסא מועדפת בדרך כלל על ידי זוגות במקסיקו. בתנוחה זו, האישה יושבת על כיסא או על קצה מיטה, בעוד הגבר עומד מלפנים וחודר אליה. תנוחה זו מאפשרת חדירה עמוקה יותר והאישה יכולה לשלוט בזווית ובקצב הדחיפה.

לסיכום, לא כל כך חשוב מה התנוחה המעודפת עליכם, אם אתם אוהבים קלסיקות או כל פעם מנסים משהו חדש. גם אם אין לכם זוגיות קבוע ואתם אוהבים נערות ליווי, סקס הוא חוויה אוניברסלית ומגוונת, וההעדפות השונות של תנוחות המין במדינות השונות מציגות בדיוק את זה. חשוב לציין שמה שעובד עבור זוג אחד לא יכול לעבוד עבור זוג אחר, והתנסות בתנוחות שונות יכולה להוסיף ריגוש וגיוון לחיי המין שלכם. בסופו של דבר, תנוחת המין הטובה ביותר היא זו שמביאה הנאה וסיפוק לשני בני הזוג.

 

סגור לתגובות על בחרתם כבר את החופשה הבאה שלכם? עכשיו תבחרו תנוחה…